مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:552021-09-25سياسي

سفر معنوی اربعین با 17 هزار دقیقه برنامه در شبکه های استانی


برنامه های مختلفی با مدت زمان 16 هزار و 860 دقیقه به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی از شبکه های استانی صدا و سیما روی آنتن می رود.

- به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما، همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، سیمای مراکز استانی رسانه ملی علاوه بر برنامه های روتین شامل برنامه های صبحگاهی، خانواده، معارفی، کودک و نوجوان، جوان و شبانه که در این روزها و شب ها به مسئله قیام عاشورا و اربعین می پردازند، 54 ویژه برنامه هم به مناسبت چهلم امام حسین (ع) با مدت زمان مجموع 4 هزار و 860 دقیقه تولید و روانه آنتن می کنند.

از مهمترین عناوین این ویژه برنامه ها می توان به اشک سرخ ، شور و شین ، مسیر عاشقی ، جاماندگان اربعین ، شهر عشق ، عزاداری اربعین ، مرثیه آفتاب ، شور و شعور حسینی ، تا آسمان ، اربعینیان ، سومین حرم ، در مسیر بهشت ، خیمه گاه ، ایل سوگوار ، شهر عشق ، سیادت عشق ، با نوای کاروان ، با حسین (ع) تا بی نهایت ، حسینیه ایران ، فافله عشق و پلاک اقتدار اشاره کرد.

علاوه بر این مقرر شده است در روزهای 31 شهریور تا پنجم مهرماه، سیمای مراکز بر اساس برنامه ریزی از پیش صورت گرفته و مطابق جدول اعلامی، ارتباط مستقیم با کربلای معلی و عمود 1120 مسیر نجف به کربلا برقرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر معنوی اربعین با 17 هزار دقیقه برنامه در شبکه های استانی

سفر معنوی اربعین با 17 هزار دقیقه برنامه در شبکه های استانی