مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:452021-09-25سياسي

نهضت کمک مومنانه در 9 مقطع برنامه ریزی شده است


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه تا امروز 5 مرحله از کمک مومنانه انجام شده است گفت: تا پایان سال 4 مرحله دیگر به عنوان نهضت کمک مؤمنانه برنامه ریزی شده و در مناسبت های مختلف از جمله سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار زهرایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پنجمین مرحله از کمک های مومنانه در استان ها با برنامه های توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی و درمانی، لوازم التحریر، کیف و کفش، تبلت، جهیزیه، آزادسازی زندانیان، ایجاد فرصت شغلی برای آسیب دیدگان از شیوع ویروس منحوس و دهه فجر نیز مقطعی از کمک مؤمنانه عرضه خواهد شد.

وی اضافه کرد: هدف ما در نهضت کمک مؤمنانه قشری هستند که مددجوی کمیته امداد یا بهزیستی نیستند و یا محروم هستند و به کمک نیاز دارند ولی تاکنون تحت عنوان نیازمند شناسایی نشدند.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور خاطرنشان کرد: پایگاه های مقاومت در سراسر کشور یک میلیون و 650 هزار نفر از این دست را شناسایی کردند و با اولویت به این بزرگواران کمک هایی در راستای کمک های مومنانه ارائه می دهیم و در گام بعدی به سایر نیازمندان کمک می رسانیم.

زهرایی بیان داشت: خدمات هم تخصصی و نقطه زنی شده یعنی کسی که بسته معیشتی نیاز دارد بسته معیشتی و کسی که دارو یا شغل نیاز دارد دارو و فرصتی شغلی ایجاد شود؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت کمک مومنانه در 9 مقطع برنامه ریزی شده است

نهضت کمک مومنانه در 9 مقطع برنامه ریزی شده است