مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:352021-09-25سياسي

گستاخی نجومی!/ تاجگردون قصد دست کشیدن از بیمه سرمد را ندارد


با وجود اینکه تنها چند ماه از برکناری غلامرضا تاجگردون از مدیرعاملی بیمه سرمد به دلیل دریافت حقوق نجومی میگذرد، ظاهرا وی قصد ندارد تا به سادگی دست از این شرکت بکشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، با وجود اینکه تنها چند ماه از برکناری غلامرضا تاجگردون از مدیرعاملی بیمه سرمد به دلیل دریافت حقوق نجومی می گذرد، ظاهرا وی قصد ندارد تا به سادگی دست از این شرکت بکشد.

  گویا فراق بال و آسودگی خاطری که در دولت روحانی برای مدیران متخلف فراهم شده بود منجر به گستاخی بیش از حد برخی از آنان شده است.

رد اعتبار نامه تاجگردون توسط مجلس انقلابی نقطه آغاز سقوط این چهره سیاسی اصلاح طلب و پرحاشیه بود.

 در ادامه برکناری او به دلیل بیش از 30 مورد تخلف آشکار توسط هیئت مدیره بیمه سرمد، مهر تاییدی بر اقدام مجلس در رد اعتبار نامه وی شد.

  با وجود نامه رسمی معاون اول رییس جمهور و منع دستگاه های دولتی یا وابسته به دولت از ایجاد تغییرات مدیریتی آنها و همچنین نامه دادستان محترم کل کشور در تاریخ 1400/6/2 و منع بانک صادرات در ایجاد تغییر در بیمه سرمد تا استقرار کامل دولت و رسیدگی به  تخلفات تاجگردون، این تیم با گستاخی عجیب و با دهن کجی آشکار به دستور دو تن از مقامات عالی رتبه نظام، به ایجاد تغییر در بیمه سرمد و سایر شرکت های زیر مجموعه بانک صادرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گستاخی نجومی!/ تاجگردون قصد دست کشیدن از بیمه سرمد را ندارد

گستاخی نجومی!/ تاجگردون قصد دست کشیدن از بیمه سرمد را ندارد