مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:302021-09-25سياسي

سایت تخصصی کفش هیدج و راهی که هموار نمی شود


مدیرعامل تعاونی تلاش گران کفش هیدج گفت: یکی از مشکلات تولیدکنندگان کفش هیدج، مسیر خاکی و ناهموار سایت تخصصی کفاشان است.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل تعاونی تلاش گران کفش هیدج گفت: یکی از مشکلات تولیدکنندگان کفش هیدج، مسیر خاکی و ناهموار سایت تخصصی کفاشان است.

علی اکبر ملک محمدی صبح امروز (سوم مهرماه) در جلسه شورای راهبردی خوشه کفش هیدج، با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که تولیدکنندگان کفش در این شهر با آن مواجه هستند، مشکل کمبود جا است، اظهار کرد: دو هکتار زمین برای ساخت سایت تخصصی کفاشان در اختیار تولیدکنندگان قرار گرفته است که برای حل مشکل کمبود جا اگر سه هکتاری که متصل به این سایت است، در اختیار کفاشان قرار گیرد، بسیاری از واحدها در این مکان تجمیع می شود.

وی با اشاره به روند اجرای ساخت سایت کارگاهی تخصصی کفش هیدج، عنوان کرد: این سایت کارگاهی که در دو هکتار زمین احداث شده، بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و 100 سوله به مساحت 150 متر در این سایت نصب شده است که با تکمیل آن افراد بیشتری به زنجیره تولید در کفش هیدج خواهند پیوست.

این مسئول با اشاره به نقش تاثیرگذار رونق صنعت کفش هیدج در شهرها و روستاهای همجوار، تصریح کرد: به برکت رونق صنعت تولید کفش در هیدج، علاوه بر اینکه این شهر فاقد بیکار است، روستاها و شهرهای هم جوار نیز از وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت تخصصی کفش هیدج و راهی که هموار نمی شود

سایت تخصصی کفش هیدج و راهی که هموار نمی شود