مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:252021-09-25پزشكي

با کیفیت ترین خدمات درمانی را در اختیار بیمه شدگان می گذاریم


در حوزه درمان تأمین اجتماعی در نخستین گام باید روابط ما با حوزه سلامت کشور تنظیم شود و تعاملات بین بخشی با وزارت بهداشت و سایر حوزه ها مورد توجه خواهد بود.

- سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حوزه درمان تأمین اجتماعی در نخستین گام باید روابط ما با حوزه سلامت کشور تنظیم شود و تعاملات بین بخشی با وزارت بهداشت و سایر حوزه ها مورد توجه خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میرهاشم موسوی در جلسه ای با مدیران حوزه معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: پاسداری از سلامت مردم و بیمه شدگان بر عهده همکاران حوزه درمان است و از زحمات همکاران این حوزه درمان تشکر می کنیم و به روح شهدای سلامت کشور به ویژه شهدای سازمان تامین اجتماعی درود می فرستیم.

وی ارتقا و تحول در حوزه درمان تأمین اجتماعی را یکی از اولویت های این سازمان ذکر کرد و افزود: مهمترین خدمتی که سازمان تامین اجتماعی به جامعه تحت پوشش ارائه می دهد و برای همه مردم اهمیت ویژه دارد، حوزه درمان است و باید برنامه های این حوزه را بیش از گذشته جلو ببریم و خدمات را ارتقا دهیم.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر اهمیت برنامه ریزی راهبردی در این سازمان گفت: هیچ برنامه ای را بدون رویکرد برنامه ریزی راهبردی جلو نمی بریم و برنامه محوری در همه حوزه ها از اولویت های ما خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کیفیت ترین خدمات درمانی را در اختیار بیمه شدگان می گذاریم

با کیفیت ترین خدمات درمانی را در اختیار بیمه شدگان می گذاریم