مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:102021-09-25بين الملل

مقام سابق آمریکایی: اسراییل تا 20 سال دیگر وجود نخواهد داشت


«لارنس ویلکرسن» سرهنگ بازنشسته آمریکایی و رییس دفتر وزیر خارجه این کشور در دوران «کالین پاول»معتقد است رژیم صهیونیستی 20 سال دیگر وجود نخواهد داشت زیرا در حال مشروعیت زدایی از خود به عنوان یک دولت آپارتاید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین المل خبرگزاری فارس، لارنس ویلکرسن  سرهنگ بازنشسته نیروی زمینی آمریکا و رییس دفتر کالین پاول وزیر خارجه پیشین این کشور که به عنوان منتقد برجسته نومحافظه کاران مطرح شده، ژوئن گذشته در سخنانی گفت اسراییل به عنوان یک دولت در 20 سال دیگر وجود نخواهد داشت زیرا در حال مشروعیت زدایی از خود به عنوان یک دولت آپارتاید است.

  وی همچنین گفت اسراییل مسئولیت استراتژیک درجه یک ایالات متحده است و محتمل ترین دولتی در جهان است که آمریکا را به آرماگدون می برد .

  این مقام سابق آمریکایی که از اعضای اندیشکده آمریکایی کویینسی است و در کالج دولتی ویلیام و مری تدریس می کند در ادامه اظار داشت آمریکا باید اکنون به رژیم صهیونیستی بگوید که سریع تغییر کند در غیر این صورت از تامین مالی و حمایت از اسراییل دست خواهد کشید، اما ایالات متحده این کار را نخواهد کرد.

به گفته او، دستور کار نومحافظه کاران در غرب آسیا به آتش کشیدن [منطقه] شام، درگیر نگه داشتن دشمنان اسراییل بوده تا نتوانند برای آن دردسر ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام سابق آمریکایی: اسراییل تا 20 سال دیگر وجود نخواهد داشت

مقام سابق آمریکایی: اسراییل تا 20 سال دیگر وجود نخواهد داشت