مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 07:102021-09-25اجتماعي

آمادگی برگزاری حضوری کلاس های درس در هرمزگان وجود دارد


دانش آموزان امروز، آینده کشور را رقم می زنند و معلمان در تربیت و آموزش این آینده سازان کشور، نقش بسیار مهمی برعهده دارند و باید انسان هایی مسئولیت پذیر، - ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: دانش آموزان امروز، آینده کشور را رقم می زنند و معلمان در تربیت و آموزش این آینده سازان کشور، نقش بسیار مهمی برعهده دارند و باید انسان هایی مسئولیت پذیر، منظم، انقلابی و ولایتمدار برای آینده ایران اسلامی تربیت کنند.

فریدون همتی صبح امروز (سوم مهرماه) در آیین آغاز سال تحصیلی 1400 - 1401، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای دانش آموز و معلم، عنوان کرد: آغاز ماه مهر برای ما یادآور خاطرات خوب آغاز مدرسه و دانشگاه است و بخشی از زندگی ما را تشکیل می دهد.

وی با بیان اینکه امیدواریم دانش آموزان و معلمان، سال تحصیلی سرشار از موفقیت داشته باشند، ادامه داد: دانش آموزان امروز، آینده کشور را رقم می زنند و معلمان در تربیت و آموزش این آینده سازان کشور، نقش بسیار مهمی برعهده دارند و باید انسان هایی مسئولیت پذیر، منظم، انقلابی و ولایتمدار برای آینده ایران اسلامی تربیت کنند.

استاندار هرمزگان افزود: در سال تحصیلی جدید با توجه به سیاست گذاری و برنامه ریزی صورت گرفته، در کنار آموزش، رعایت جدی دستورالعمل های بهداشتی در مدارس مورد تاکید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برگزاری حضوری کلاس های درس در هرمزگان وجود دارد

آمادگی برگزاری حضوری کلاس های درس در هرمزگان وجود دارد