مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:452021-09-25سياسي

نگاه همه جانبه مسوولان استانی فقط در حد شعار است


نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه مسوولان استانی نگاه همه جانبه و توسعه متوازن به استان نداشته و امکانات در مرکز استان متمرکز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، غلامعلی کوهساری امروز در جمع مدیران دستگاه اجرایی گنبدکاووس اظهار کرد: ظرفیت شرق استان کمتر از مرکز استان نبوده اما نگاه به توسعه متوازن در سطح استان توسط مسوولان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: متاسفانه مسوولان استانی در زبان و گفتار حرف از توسعه متوازن می زنند و این تنها به شعار برای آنها تبدیل شده اما در عمل بیشتر امکانات در مرکز و غرب استان متمرکز است.

نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از سفرهای مسوولان کشوری که تنها در مرکز استان صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: متاسفانه ما شاهد این هستیم که با رایزنی های مسوولان استانی برخی از مسوولان کشور فقط به مرکز استان سفر کرده و از دیگر شهرستان های این استان بازدید به عمل نمی آید، اگر این بازدیدها در دیگر شهرستان ها نیز صورت گیرد مطمئنا نتیجه و تاثیر بیشتری در رفع مشکلات خواهد داشت.

وی ادامه داد: متاسفانه این نگاه ها در توزیع اعتبارات و برنامه ریزی هم وجود داشته و این امر سبب مشکلات زیادی در حوزه شرق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه همه جانبه مسوولان استانی فقط در حد شعار است

نگاه همه جانبه مسوولان استانی فقط در حد شعار است