مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 05:302021-09-25اجتماعي

دانش و دانایی ملی از ارکان مهم توسعه هر جامعه ای است


استاندار گیلان با بیان اینکه دانش و دانایی ملی از ارکان مهم توسعه هر جامعه ای است، گفت: در گیلان همه تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید اتخاذ شده و به واسطه تصمیمات ستاد ملی کرونا کلاس های دانش آموزان با ظرفیت خوب فضای مجازی و شبکه شاد سال تحصیلی جدید .

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه دانش و دانایی ملی از ارکان مهم توسعه هر جامعه ای است، گفت: در گیلان همه تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید اتخاذ شده و به واسطه تصمیمات ستاد ملی کرونا کلاس های دانش آموزان با ظرفیت خوب فضای مجازی و شبکه شاد سال تحصیلی جدید را آغاز می کنیم و با بهبود شرایط شاهد حضور دانش آموزان در مدارس خواهیم بود.

ارسلان زارع امروز در آیین بازگشایی مدارس که به صورت نمادین و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مدرسه دکتر معین رشت برگزار شد، اظهار کرد: خرسندم که بار دیگر توفیق یافتم در آیین آغاز سال تحصیلی در جمع دانش آموزان، فرهنگیان و خانواده های آنان باشم.

تقارن بازگشایی مدارس با مناسبت خجسته هفته دفاع مقدس را به فال نیک می گیریم، معتقدم همانطور که در دفاع مقدس نسل نوجوان و جوان ما مدافع کیان و حافظان این سرزمین بودند اکنون نیز با الهام از دفاع مقدس در راستای اعتلای کشور عزیزمان موفق شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش و دانایی ملی از ارکان مهم توسعه هر جامعه ای است

دانش و دانایی ملی از ارکان مهم توسعه هر جامعه ای است