مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 05:302021-09-25بين الملل

واشنگتن پست: رییس دفتر سیا در وین به دلیل بی توجهی به سندروم مرموز هاوانا برکنار شد


روزنامه واشنگتن پست گزارش داده رییس دفتر منطقه ای سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سی آی ای) در اتریش در ارتباط با موارد مرموز «سندروم هاوانا» برکنار شده است.

- روزنامه واشنگتن پست گزارش داده رییس دفتر منطقه ای سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سی آی ای) در اتریش در ارتباط با موارد مرموز سندروم هاوانا برکنار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه چاپ واشنگتن به نقل از منابع اطلاعاتی نوشته سازمان سی آی ای یا سیا، این مقام مسئول را برکنار کرده چون به گزارش سایت قطره و به نقل ازها درباره افزایش موارد ابتلا به سندروم هاوانا در میان دیپلمات های آمریکایی به اندازه کافی توجه نشان نداده است.

مجله نیویورکر حدود سه ماه پیش خبر داد بیش از 20 نفر از دیپلمات ها و کارمندان آمریکایی در وین، پایتخت اتریش دچار بیماری مرموز سندروم هاوانا شدند.

سندروم هاوانا به این نام خوانده می شود چون اولین بار چند سال پیش در میان دیپلمات های آمریکایی در هاوانا پایتخت کوبا مشاهده و ثبت شد.

علایم این سندروم ، خونریزی بینی، سرگیجه، از دست دادن تعادل، سردرد و مشکلات شنوایی و اضطراب است.

واشنگتن پست می نویسند با اینکه این علایم در میان کارمندان سفارت آمریکا در وین و همچنین شماری از کارمندان سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا گزارش شده بود، مسئول دفتر سازمان سیا در وین به این موارد توجه نشان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن پست: رییس دفتر سیا در وین به دلیل بی توجهی به سندروم مرموز هاوانا برکنار شد

واشنگتن پست: رییس دفتر سیا در وین به دلیل بی توجهی به سندروم مرموز هاوانا برکنار شد