مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 05:152021-09-25بين الملل

آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته


اعلام آمادگی قرقیزستان برای انتقال کالا از چین به اروپا از طریق بنادر ایرانی، ابراز تاسف رییس جمهور تاجیکستان از بی تفاوتی سازمان حقوق بشر به وضعیت افغانستان و مسائل دوجانبه محور رایزنی سفیر ایران و مقامات ازبکستان در «تاشکند»؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، اعلام آمادگی قرقیزستان برای انتقال کالا از چین به اروپا از طریق بنادر ایرانی، ابراز تاسف رییس جمهور تاجیکستان از بی تفاوتی سازمان حقوق بشر به وضعیت افغانستان و مسائل دوجانبه محور رایزنی سفیر ایران و مقامات ازبکستان در تاشکند ؛ تنها بخشی از مهم ترین اخبار آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته است.

معاون شورای امنیت قرقیزستان در سفر به کابل با برخی از رهبران طالبان دیدار و گفت وگو کرد.

دیدار روسای مجالس تاجیکستان و قزاقستان در نورسلطان رییس مجلس ملی تاجیکستان در سفر به قزاقستان با رییس سنای این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

همکاری اقتصادی، تجاری محور گفت وگوی نخست وزیران روسیه و قرقیزستان نخست وزیران روسیه و قرقیزستان در تماس تلفنی در مورد همکاری های تجاری و اقتصادی گفت وگو کردند.

وزیر امور خارجه تاجیکستان با دستیار ویژه رییس جمهور و مدیر ارشد بخش روسیه و آسیای مرکزی شورای امنیت کاخ سفید دیدار و گفت وگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته

آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته