مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 01:502021-09-24سياسي

ایران به مذاکرات برجام بازمی گردد، اما اقتصادمان را به این مذاکرات گره نمی زنیم


در ادامه دیدارهای وزیر امور خارجه در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد، حسین امیرعبداللهیان و «نالدی پاندور» وزیر همکاری و روابط بین الملل آفریقای جنوبی در نشستی به گفت وگو در خصوص روابط دوجانبه پرداختند.

- امیرعبداللهیان در دیدار برابر وزیرخارجه آفریقای جنوبی: ایران به مذاکرات برجام بازمی گردد، اما اقتصادمان را به این مذاکرات گره نمی زنیم در ادامه دیدارهای وزیر امور خارجه در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد، حسین امیرعبداللهیان و نالدی پاندور وزیر همکاری و روابط بین الملل آفریقای جنوبی در نشستی به گفت وگو در خصوص روابط دوجانبه پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر امور خارجه ایران در این دیدار ضمن تشکر از پیام های تبریک رییس جمهور و دولت آفریقای جنوبی به رییس جمهور و وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، روابط میان دو کشور را بسیار خوب توصیف و تصریح کرد که هیچ مشکلی در روابط میان ایران و آفریقای جنوبی وجود ندارد.

امیرعبداللهیان با اشاره سابقه حمایت دو کشور از یکدیگر در مجامع بین المللی، برای برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی میان ایران و آفریقای جنوبی اعلام آمادگی کرد.

وزیر امور خارجه سیاست خارجی دولت جمهوری اسلامی را سیاستی عمل گرایانه خواند و گفت: ایران به مذاکرات برجام بازمی گردد، اما اقتصاد خود را به این مذاکرات گره نمی ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به مذاکرات برجام بازمی گردد، اما اقتصادمان را به این مذاکرات گره نمی زنیم

ایران به مذاکرات برجام بازمی گردد، اما اقتصادمان را به این مذاکرات گره نمی زنیم