مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 19:252021-09-24اقتصادي

رییسی: مدیران ایلامی موکدا از ظرفیت نیروهای بومی جوان استفاده کنند


به مدیران تاکید کردم از جوانان بومی متخصص در پست ها استفاده کنند و برای حل مشکلات در زمینه های مختلف نیازمند کار جهادی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، شامگاه امروز آیت الله رییسی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به مدیران تاکید کردم از جوانان بومی متخصص در پست ها استفاده کنند؛ مشکلات و کمبودهایی از جمله بیکاری، مشکلات مرز، مشکلات حوزه اقتصادی، مشکلات کشاورزی و.

که در استان وجود دارد را می توان با یک کار جهادی حل کرد.

وی افزود: طرح هایی که در آینده در جهت توسعه و رونق کار نفت و گاز در استان دنبال می شود که موجب افزایش اشتغال و افزایش تولید است؛ در واقع می توان بخش های پایین دستی پتروشیمی را فعال و فعال شدن این بخش ها موجب افزایش ارزش افزوده می شود؛ در این حوزه طرح هایی در دست کار قرار گرفته که تصویب می شود.

رییس جمهور گفت: در حوزه آب و خاک باید یک کار جهادی و جدی انجام شود یک کارهای انجام شده است اما ناقص است تکمیل نشدن این پروژه باعث خسارت می شود؛ این پروژه در دستور کار است و وزارت نیرو پیگیر باشد تا این پروژه حتماً تکمیل شود.

وی ادامه داد: ضمن این پروژه پروژه های دیگری هم در حوزه آب و خاک در برخی از شهرستان ها وجود دارد که این هم جزو مصوبات بود؛ برخی از این ها بودجه ارزی می کنند و برخی بودجه ریالی که به آنها رسیدگی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: مدیران ایلامی موکدا از ظرفیت نیروهای بومی جوان استفاده کنند

رییسی: مدیران ایلامی موکدا از ظرفیت نیروهای بومی جوان استفاده کنند