مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 16:452021-09-24دانش

چرخش مالی 20 هزارمیلیارد تومانی کلاس های کنکور


نزدیک به 20 هزار میلیارد تومان سالیانه چرخش مالی کلاس های کنکور است و این نشان دهنده تحمیل هزینه های بسیار سنگین کلاس های کنکور بر خانواده هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، منصور کبگانیان استاد دانشگاه و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در برنامه غیرمحرمانه که امروز از شبکه دو سیما پخش شد، اظهار کرد: بُرد در کنکور الزاما به معنای ارجحیت کیفی نیست؛ به همین دلیل بر جدایی سنجش از پذیریش اصرار وجود دارد.

وی به آسیب های کنکور اشاره کرد و گفت: نگرانی خانواده ها و تحمیل هزینه های بسیار برای قبولی در کنکور از آسیب های کنکور بود که با عدالت اجتماعی مغایرت داشت.

کبگانیان افزود: نزدیک به 20 هزار میلیارد تومان سالیانه چرخش مالی کلاس های کنکور است و این نشان دهنده تحمیل هزینه های بسیار سنگین کلاس های کنکور بر خانواده هاست.

وی ادامه داد: نکته دیگر، نادیده گرفتن عمق یادگیری بود؛ ارزیابی با تست، یک ارزیابی سطحی است و عمق یادگیری در این ارزیابی صورت نمی گرفت و تنها با سؤالات تشریحی می توان به ارزیابی آن پرداخت.

به همین دلیل 60 درصد به سمت آزمون تشریحی امتحان نهایی گرایش یافته است.

کبگانیان با بیان اینکه در آزمون استاندارد پارتی بازی وجود ندارد، به خصوص اگر محور اصلی کتب درسی باشد، تصریح کرد: بحث هدایت تحصیلی یک از بند های نقشه جامع علمی کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخش مالی 20 هزارمیلیارد تومانی کلاس های کنکور

چرخش مالی 20 هزارمیلیارد تومانی کلاس های کنکور