مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 13:502021-09-24سياسي

آموزه های جوانان امروز برگفته از درس مقاومت دفاع مقدس است


فرمانده مرکز آموزش 05 شهید علیرضا اشرف گنجویی کرمان گفت: امروز جوانان کشور، آموزه هایی که یاد گرفته اند برگرفته از درس های مقاومت جبهه و جنگ است و اطمینان خاطر دارم که جوانان با قدرت پای انقلاب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سرهنگ منصور رحمانی امروز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: امروز امنیت موجود در کشور که دشمن جرأت هیچ گونه چشم داشتی به کشور ندارد موهون زحمات، ایثار و مقاومت نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده مرکز آموزش 05 شهید علیرضا اشرف گنجویی کرمان عنوان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری که  یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، این مرکز به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسمی در برگزار کرد تا یاد و خاطره این عزیزان گرامی داشته شود.

وی با اشاره به اینکه وظیفه مرکز آموزش 05 کرمان آموزش رزم مقدماتی و آماده کردن سربازان جمهوری اسلامی برای شرکت در تمامی بحران هاست، ابراز کرد: در جبهه های جنگ هزاران سرباز از همین مراکز آموزش دیده و اعزام شدند و در کنار نیروهای پایه و مردمی از مرز و بوم دفاع کردند.

رحمانی با اشاره به نقش جوانان امروزی در دفاع از این مرزو بوم گفت: امروز جوانان کشور، آموزه هایی که یاد گرفته اند برگرفته از درس های مقاومت جبهه و جنگ است و اطمینان خاطر دارم که جوانان با قد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزه های جوانان امروز برگفته از درس مقاومت دفاع مقدس است

آموزه های جوانان امروز برگفته از درس مقاومت دفاع مقدس است