مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 13:452021-09-24سياسي

تلاش برای توسعه واکسیناسیون با تکمیل ظرفیت های ستاد کرونای شهرداری تهران


تلاش می کنیم با تکمیل ظرفیت هایی که در ستاد کرونای شهرداری راه اندازی شد توسعه واکسیناسیون را شروع کنیم و بعد آن فاصله گذاری هوشمند و ارائه سطح بالایی از خدمات اجتماعی را با مدیریت شهرداری ارائه کنیم.

- شهردار تهران گفت: تلاش می کنیم با تکمیل ظرفیت هایی که در ستاد کرونای شهرداری راه اندازی شد توسعه واکسیناسیون را شروع کنیم و بعد آن فاصله گذاری هوشمند و ارائه سطح بالایی از خدمات اجتماعی را با مدیریت شهرداری ارائه کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی، شهردار تهران امروز جمعه در پویش جهادی تزریق 300 هزار دُز واکسن کرونا در 26 پایگاه واکسیناسیون شهرداری تهران، با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی سه منشأ قدرت را نمایان کرد، گفت: قدرت دین، رهبری دینی و مردم سه قدرتی بود که انقلاب اسلامی نمایان کرد و باید به این موضوع اشاره کنم وقتی در پرتو دین و رهبری امام خمینی (ره) و حضور گسترده مردم، این انقلاب به پیروزی رسید، چشم هایی را خیره، دل هایی را امیدوار و ذهن هایی را نگران کرد.

شهردار تهران ادامه داد: افرادی خیره شدند که باور نمی کردند با تکیه بر مکتب اسلام بتوان این کار بزرگ را انجام داد و افرادی دیگر امیدوار شدند که هر چند در پرتو حق خواهی خود تلاش می کردند؛ اما به ذهن شان خطور نمی کرد ملتی با تمسک بر دین توان غلبه بر استبداد داخلی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای توسعه واکسیناسیون با تکمیل ظرفیت های ستاد کرونای شهرداری تهران

تلاش برای توسعه واکسیناسیون با تکمیل ظرفیت های ستاد کرونای شهرداری تهران