مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 13:402021-09-24سياسي

امام جمعه ابرکوه: دولت سیزدهم عزت ایران در سازمان ملل را بازپس گرفت


سخنرانی رییس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل، مبتنی بر عقلانیت و نشانگر عزت، حکم و مصلحت ایران اسلامی بود که قدرت منطق محور ملت ایران را به رخ قدرت کور و بی منطق آمریکا کشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه به سخنرانی آیت الله رییسی در سازمان ملل اشاره کرد و گفت: رییسی پس از هشت سال در جایگاه رییس دولت انقلابی و عدالت خواه و معترض به ظلم حداکثری قدرت های زیاد خواه به سردمداری آمریکا، سخنانی پخته و سنجیده مبتنی بر عقلانیت و صداقت داشت.

امام جمعه ابرکوه ابراز کرد: شرکت پرثمر ریاست جمهوری در اجلاس شانگهای و عضویت یافتن رسمی ایران در این مجموعه یک پیروزی دیپلماتیک برای دولت سیزدهم و ایران انقلابی است.

طبیعی است آمریکا، اسراییل و ارتجاع عرب به عنوان مثلث شوم غربی، عبری، عربی از این اتفاق منطقه ای  عصبانی هستند، چون حضور ایران در سازمان شانگهای می تواند فواید بسیار مهمی برای ایران و شکست بزرگ برای آنان داشته باشد.

حجت الاسلام حسینی افزود: ایران از این پس می توانند غربی های غیرقابل اعتماد را پشت سر گذارد و با هم پیمان شدن با هند، روسیه، چین، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان رابطه تجاری با حدود نیمی از جمعیت کره زمین داشته باشد و توسط این سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ابرکوه: دولت سیزدهم عزت ایران در سازمان ملل را بازپس گرفت

امام جمعه ابرکوه: دولت سیزدهم عزت ایران در سازمان ملل را بازپس گرفت