مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 13:402021-09-24سياسي

مجوز 13 کیلومتر انتهایی تونل بهشت آباد دریافت شد


مجوز بهره برداری از 13 کیلومتر انتهایی تونل بهشت آباد برای انتقال آب به اصفهان دریافت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس رضایی بعد از ظهر جمعه در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی با بیان اینکه استانداری وظیفه سیاستگذاری، هماهنگی و پیگیری را دارد، اظهار داشت: استانداری در مساله آب مسئولیت اجرایی ندارد و تنها وظیفه اجرایی استانداری ها برگزاری انتخابات است.

وی با بیان اینکه در دوران مسئولیتم در استانداری اصفهان اجازه ندادم هیچ پروژه ای از سوی دفتر فنی استانداری اجرایی شود، افزود: سیاستگذاری و پیگیری پروژه های عمرانی وظیفه این بخش است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مهم ترین و بزرگترین چالش استان اصفهان بحران آب است، ابراز داشت: باید توجه داشت که اقدام جدی و همراهی جدی در این زمینه انجام نشده است و چنانچه توجه بیشتری شود می توان این بحران را حل کرد.

آماده مناظره در خصوص پیگیری مساله آب در اصفهان هستم وی با اشاره به اینکه در 6 ماه گذشته بیشترین زمان خود را در زمینه آب گذاشته ایم، ادامه داد: در این زمینه تحدی طلبی دارم و آماده برگزاری هر گونه مناظره ای در این زمینه هستیم.

رضایی با بیان اینکه مصرف بهینه آب در همه بخش های صنعت، کشاورزی و شرب در اولویت فعالیت همه نهادهای استان اصفهان بوده است، افزود: اقداما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز 13 کیلومتر انتهایی تونل بهشت آباد دریافت شد

مجوز 13 کیلومتر انتهایی تونل بهشت آباد دریافت شد