مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 12:552021-09-24سياسي

گوش یک نفر را در بافت تاریخی یزد بریدند/سایه ناامنی بر بافت جهانی یزد


جمعی از مردم و سکنه محله مسجد جامع واقع در بافت جهانی یزد در نشست با نماینده شهرشان از برخی مشکلات این بخش از یزد به ویژه معظل بزرگ ناامنی در این بافت تاریخی گلایه کردند.

- ایسنا/یزد جمعی از مردم و سکنه محله مسجد جامع واقع در بافت جهانی یزد در نشست با نماینده شهرشان از برخی مشکلات این بخش از یزد به ویژه معظل بزرگ ناامنی در این بافت تاریخی گلایه کردند.

یکی از کسبه ی این محله در نشست مردمی ظهر امور با محمدصالح جوکار نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی که در محل مسجد جامع یزد برگزار شد، ضمن بیان این که اخیراً در حادثه ای گوش یکی از جوانان در دعوایی بریده شده است، اظهار کرد: این در حالی است که اقدامات کافی نیز در راستای پیگیری این مسئله انجام نشده است.

وی با انتقاد به وضعیت ناامنی بافت تاریخی و کوتاهی مسئولان مربوطه در تامین امنیت لازم، تصریح کرد: متاسفانه امنیت بافت تاریخی به علت وجود اتباع بیگانه و غیربومی ها و همچنین اراذل و اوباش، از دست رفته است و در این شرایط هیچ کسی اقدامی برای رفع مشکل نمی کند.

یکی دیگر از کسبه بافت تاریخی با بیان این که به جای برخورد با معضلات بافت تاریخی، کسبه و مردم ساکن در این منطقه اولین قربانیان محسوب می‎شوند، گفت: دود انتقادات و مطالبات همواره در چشم خودمان رفته و به جای برخوردهای منطقی اول با ما بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوش یک نفر را در بافت تاریخی یزد بریدند/سایه ناامنی بر بافت جهانی یزد

گوش یک نفر را در بافت تاریخی یزد بریدند/سایه ناامنی بر بافت جهانی یزد