مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 12:152021-09-24سياسي

بازگشایی تنگه ابوالحیات اولویت مسؤولان باشد


محور ابوالحیات از مسیرهای مهم کشور است انتظار داریم مسئولین هر چه سریعتر به وعده خود عمل کنند و شاهد بازگشایی این جاده باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ار کوه چنار، حجت الاسلام و المسلمین شهیم در خطبه های امروز ضمن تسلیت بمناسبت اربعین سرور وسالار شهیدان و همچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: ما وظیفه داریم رشادتها، نوع نگاه و عقاید رزمندگان و شهدا را یک به یک به رشته تحریر در بیاوریم و به آیندگان منتقل کنیم تا این نسل جوان به فضل الهی در گام دوم انقلاب زمینه ساز فرج بشود.

امام جمعه کوه چنار تاکید کرد: محرم ها و صفرها آمدند و رفتند آنچه از قافله عقب ماند ما هستیم، اینکه به صرف اشک و گریه ما هم جز یاران سیدالشهدا باشیم اینطور نیست، اینها به تنهایی نمی تواند ضامن باشد، امروز باید خود را آماده کنیم و وظیفه داریم همواره در کنار ولی فقیه باشیم.

وی تصریح کرد: شناخت ولی فقیه، به موقع ورود پیدا کردن، اینها نکات مهمی است، تاکید شهدا در وصیتنامه های خود این بوده که ولی فقیه را تنها نگذاریم.

حجت الاسلام شهیم در ادامه افزود: حذف امضاهای طلایی، تلقی برگ سبز خودرو به عنوان سند مالکیت خودرو و انتشار صورت حساب شرکتهای دولتی سه اقدام مهم مجلس، دولت و قوه قضاییه برای کاهش فشار اقتصادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی تنگه ابوالحیات اولویت مسؤولان باشد

بازگشایی تنگه ابوالحیات اولویت مسؤولان باشد