مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 11:452021-09-24سياسي

عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای فرصتی برای توسعه اقتصادی است


امام جمعه اسالم عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای را فرصتی برای توسعه اقتصادی دانست و گفت: وقتی دنیا فقط در آمریکا و چند کشور غربی خلاصه نشود فرصت های جدید رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش اسالم، اربعین را یک امتیاز ویژه و یک هدیه الهی به حضرت امام حسین (ع) عنوان کرد و گفت: وقتی سیدالشهدا (ع) جانش را در طبق اخلاص در راه خدا می بخشد خداوند هم با شهادت وی را مورد تکریم قرار می دهد و اربعین را مختص او می گرداند.

وی با بیان اینکه زیارت اربعین و حضور میلیونی زائران و مشتاقان حسینی در کربلای معلی موجب احیای نام آن حضرت و فرهنگ عاشورا شده است، افزود: هر چند در دو سال اخیر به خاطر ویروس کرونا جمعیت زائران غیر عراقی کاهش یافته اما نام امام حسین میلیون ها دل را به سمت خود کشیده و با خدا پیوند می دهد.

امام جمعه اسالم به اقدامت گروهک های تروریستی در مناطق شمال غرب کشور اشاره کرد و گفت: جواب قاطع و اقدام پیشگیرانه سپاه در حمله به مواضع تروریست های کرد نشان داد که دفاع همچنان باقی است و ملت ما با سابقه درخشان هشت سال دفاع مقدس و جنگ نابرابر در مقابل دشمن بعثی امروز اجازه تجاوز به هیچ متجاوزی را نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای فرصتی برای توسعه اقتصادی است

عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای فرصتی برای توسعه اقتصادی است