مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 11:152021-09-24بين الملل

مجلس نمایندگان آمریکا تحریم های جدید علیه روس ها را تایید کرد


مجلس نمایندگان ایالات متحده طرح قانونی را تصویب کرد که به کاخ سفید دستور می دهد تا به عنوان بخشی از بودجه دفاعی سال مالی آینده، تحریم ها علیه 35 روس از جمله وزیران ، - مجلس نمایندگان ایالات متحده طرح قانونی را تصویب کرد که به کاخ سفید دستور می دهد تا به عنوان بخشی از بودجه دفاعی سال مالی آینده، تحریم ها علیه 35 روس از جمله وزیران ، تجار برجسته ، شخصیت های عمومی و روزنامه نگاران را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، بر اساس این طرح جو بایدن رییس جمهوری آمریکا باید نتیجه ای را به کمیته های مرتبط کنگره ارائه کند که شامل جزییاتی درباره ضرورت اعمال تحریم ها علیه این 35 شهروند روس می شود.

در این فهرست افرادی چون دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، میخاییل میشوستین، نخست وزیرو میخاییل موراشکو، وزیر بهداشت روسیه در بر می گیرد.

در همین حال، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد، مسکو به واشنگتن درباره این اقدامات بی فکرانه جدید در ارتباط با پیشنهادهای قانونگذاران آمریکایی در اعمال تحریم ها علیه این مقام های روس هشدار می دهد.

وی ادامه داد: ظاهرا همه آنچه در واشنگتن رخ می دهد نتیجه کمبود شدید کارکنان است که در درجه اول به متخصصان کشور ما مربوط می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس نمایندگان آمریکا تحریم های جدید علیه روس ها را تایید کرد

مجلس نمایندگان آمریکا تحریم های جدید علیه روس ها را تایید کرد