مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 11:102021-09-24فرهنگي

بنیاد امین ولایت در فارس راه اندازی می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از راه اندازی بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امین ولایت و سرعت بخشیدن به روند اجرایی آن خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از راه اندازی بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امین ولایت و سرعت بخشیدن به روند اجرایی آن خبر داد.

صابر سهرابی در دیدار با تولیت آستان شاهچراغ(ع) بیان کرد: همگام و هم راستا با برنامه های فرهنگی هنری گام دوم انقلاب، برش نقشه مهندسی فرهنگی فارس و همچنین فعالیت های قرآن و عترت و دهه امامت و ولایت ویژه سومین حرم اهل بیت(ع) در تدارک راه اندازی بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امین ولایت هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، او افزود: مفاد اساسنامه و شیوه راه اندازی این بنیاد مجددا در حال تحلیل سریعتر قرار گرفته و پس از تدوین برای ارائه نظر نهایی و اجرایی شدن به محضر تولیت آستان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ارائه خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با ابراز خرسندی حضور حجت الاسلام ابراهیم کلانتری به عنوان تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی، از پیگیری جدی برای راه اندازی بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امین ولایت (شاهچراغ) خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد امین ولایت در فارس راه اندازی می شود

بنیاد امین ولایت در فارس راه اندازی می شود