مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 10:452021-09-24سياسي

شرایط بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم استان بوشهر فراهم شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: انتظار می رود با انتصاب استاندار جدید بوشهر، شرایط بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم استان بوشهر فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقامه شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: انتظار می رود بار دیگر با برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه و حضور مردم عزیز تجلی شکوفاتری داشته باشد.

اربعین حسینی نماد عشق و ایمان است وی با گرامیداشت دوشنبه پنجم مهرماه روز اربعین حسینی ادامه داد: اربعین حسینی نماد عشق و ایمان، وفاداری و پیوستگی مردم به مکتب حضرت امام حسین علیه السلام است.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: همانطور که عاشورا خورشیدی پر فروغ و بی غروب از هدایت و قیام حضرت سیدالشهدا علیه السلام برای نجات و کمال مردم از افق اسلام عاشورایی است.

وی تصریح کرد: جهان آینده به نام حسین علیه السلام رقم خواهد خورد و راه آن امام عرشی راه شهادت و تمدن آینده شایسته جهان خواهد بود و پیاده روی میلیونی اربعین، آغازی برای آن حادثه بزرگ و سرنوشت ساز تاریخی است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه بازگشایی مدارس شروعی ارزشمند برای تربیت علمی و اخلاقی دانش آموزان و دانشجویان است افزود: همه امکانات آموزشی و پرورشی در خدمت تلاشگران این عرصه قرار گیرد و به وضع حقوقی و استخدامی کادر آموزشی توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم استان بوشهر فراهم شود

شرایط بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم استان بوشهر فراهم شود