مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 10:202021-09-24سياسي

حضور 24 قاری قرآن و 140 مبلغ در مسیر پیاده روی اربعین


رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به برنامه ریزی برای بهره بردن جاماندگان از اربعین گفت: امسال شبکه رهرو حضور 24 قاری قرآن و 140 مبلغ در مسیر پیاده روی اربعین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی و سایر دستگاه های مسئول پیش بینی کرده بود، اما نهایتاً دولت عراق با حضور 60 هزار زائر ایرانی و البته با تأخیر موافقت کرد.

وی با اشاره به اینکه همه می دانند فراق دو ساله و وعطش ملت امام حسینی  ایران و زائران با این شمار اندک سهمیه اختصاصی قابل پاسخگویی نیست، افزود: در عین حال خداوند منان را شاکریم که حضور در راهپیمایی اربعین امسال هرچند محدود صورت می پذیرد، چرا که این حضور از لحاظ ارتقاء سلامت روحی و روانی، نشر معارف دینی و فعالیت های فرهنگی و آموزشی و قرآنی و ایجاد مودت و محبت میان ملت های ایران و عراق و توسعه همکاری های فرهنگی و اقتصادی بسیار مؤثر است و مردم و زائران به آیین زیارت و حضور در این راهپیمایی نیاز روحی و فطری دارند و و ما باید این نیاز را تأمین کنیم و نباید راه را ببندیم.

رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین در عین حال تأکید کرد: البته همه زائران، جامعه متدینین و مسئولان و دست اندرکاران معتقد به شیوه نامه های بهداشتی و ملزم به رعایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 24 قاری قرآن و 140 مبلغ در مسیر پیاده روی اربعین

حضور 24 قاری قرآن و 140 مبلغ در مسیر پیاده روی اربعین