مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 09:452021-09-24سياسي

فرمانده «نهاجا» با خانواده های شهیدان ستاری و اقبالی دیدار کرد


فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده های شهیدان ستاری و اقبالی دوگاهه دیدار کرد و گفت: خانواده های معظم شهدا مایه برکت برای انقلاب اسلامی و ملت ایران هستند.

- ، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز (جمعه) به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور در منزل شهیدان سرلشکر منصور ستاری و سرلشکر خلبان علی اقبالی دوگاهه، ضمن دیدار و گفتگو با خانواده های معظم این شهدا، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و از صبوری همسران این شهیدان تجلیل کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدارها، با تجلیل از مقام شامخ شهیدان ستاری و اقبالی دوگاهه، خطاب به همسران این شهدا، گفت: همسران شما در هشت سال جنگ دفاع مقدس با شرکت در عملیات ها و مناطق عملیاتی و جبهه های نبرد حق علیه باطل با دشمنان متجاوز به خاک ایران اسلامی مبارزه کردند تا امروز ایرانی سربلند و سرافراز داشته باشیم.

وی افزود: بدون شک پشتیبانی و حمایت های معنوی شما از همسرانتان در دفاع مقدس همپای تلاش مجاهدت های رزمندگان در جبهه ها بود که شایسته تقدیر و تجلیل هر روزه است.

امیر واحدی با بیان اینکه تربیت فرزندان صالح، موفق و نخبه از دیگر مجاهدت های ارزشمند شما در این دوران بود، خاطرنشان کرد: شما همسران فداکار در نبود این عزیزان، فرزندی شایسته به جامعه اسلامی تحویل داده اید که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده «نهاجا» با خانواده های شهیدان ستاری و اقبالی دیدار کرد

فرمانده «نهاجا» با خانواده های شهیدان ستاری و اقبالی دیدار کرد