مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 09:252021-09-24بين الملل

رییس جمهوری کوبا: یک سازمان ملل قوی نقش کلیدی در برقراری صلح دارد


رییس جمهوری کوبا در پیام ویدئویی از پیش ضبط شده برای مجمع عمومی سازمان ملل گفت، پیامدهای کرونا نشان داد که سازمان ملل بیش از پیش اهمیت دارد آن هم در زمانیکه همکاری بین المللی کافی نیست و فرمول های نئو لیبرال ظرفیت های کشورها را برای رسیدگی به نیازهای جمعیتی کم کرده است.

- رییس جمهوری کوبا در پیام ویدئویی از پیش ضبط شده برای مجمع عمومی سازمان ملل گفت، پیامدهای کرونا نشان داد که سازمان ملل بیش از پیش اهمیت دارد آن هم در زمانیکه همکاری بین المللی کافی نیست و فرمول های نئو لیبرال ظرفیت های کشورها را برای رسیدگی به نیازهای جمعیتی کم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری سازمان ملل، میگوئل دیاز کانل رییس جمهوری کوبا گفت: آسیب پذیرترین افراد بدون حفاظت رها شده اند در حالی که کشورهای ثروتمند، نخبگان و شرکت های فرامرزی دارویی به سود خود ادامه داده اند.

رییس جمهور کوبا به پیش بینی های آژانس کار سازمان ملل متحد که اعلام می کند 205 میلیون نفر در جهان تا سال 2022 بیکار خواهند بود، اشاره کرد و به نگرانی هایی اشاره کرد که هدف سازمان ملل از بین بردن فقر تا سال 2030 محقق نخواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد که اکثریت قریب به اتفاق واکسن های کرونا در کشورهای با درآمد متوسط یا بالا انجام شده است و صدها میلیون نفر در کشورهای کم درآمد هنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری کوبا: یک سازمان ملل قوی نقش کلیدی در برقراری صلح دارد

رییس جمهوری کوبا: یک سازمان ملل قوی نقش کلیدی در برقراری صلح دارد