مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 09:202021-09-24اقتصادي

اگر مشاور املاک کد رهگیری نداد چه کنیم؟


رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه کد رهگیری از ابتدا رایگان بوده و هم اکنون نیز هست، تاکید کرد: علت اینکه برخی مشاوران از ارایه کد رهگیری به متعاملین خودداری می کنند این است که جواز ندارند یا به دلیل تخلف، - رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه کد رهگیری از ابتدا رایگان بوده و هم اکنون نیز هست، تاکید کرد: علت اینکه برخی مشاوران از ارایه کد رهگیری به متعاملین خودداری می کنند این است که جواز ندارند یا به دلیل تخلف، دسترسی آنها را مسدود کرده ایم؛ شهروندان می توانند با تلفن 7334 شکایات خود را در این زمینه به اتحادیه گزارش دهند.

مصطفی قلی خسروی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از سال 1388 که سامانه کد رهگیری به منظور بالا بردن ضریب امنیت معاملات ایجاد شده رایگان بوده و در حال حاضر نیز وجهی بابت این موضوع دریافت نمی شود.

لذا اینطور نیست که از هم اکنون طبق قانون جهش تولید و تامین مسکن، کد رهگیری رایگان شده باشد بلکه از ابتدا بدون هزینه بوده است.

وی افزود: کد رهگیری مزایای فراوانی دارد که مهمترین آن به افزایش ضریب اطمینان معاملات، بالا بردن امنیت اجتماعی و استخراج آمار مسکن برمی گردد.

کد رهگیری در واقع عزت صنف مشاوران املاک است و اگر شخصی از ثبت آن خودداری کرد احتمالا به این دلیل است که به خاطر تخلف نمی تواند آن را اریه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر مشاور املاک کد رهگیری نداد چه کنیم؟

اگر مشاور املاک کد رهگیری نداد چه کنیم؟