مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 09:152021-09-24سياسي

فرهنگ دفاع مقدس نشات گرفته از عاشورا و اربعین حسینی است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس سبب بیمه شدن کشور شده است، گفت: این فرهنگ نشات گرفته از عاشورا و اربعین حسیینی است.

- ، سردار عبدالله ملکی در سخنان پیش از خطبه های نمازجمعه ساری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه در جنگ کشورهای مختلف اروپایی و عربی حامی و در خدمت صدام و رژیم بعث بودند، افزود: جنگ ما منحصربفرد و طولانی ترین جنگ قرن بیستم بوده است.

وی با اظهار اینکه دشمنان به قدرت ولایت فقیه و روحیات عاشورایی ملت ایران توجه نکرد و محکوم به شکست شد، گفت: دشمن قدرت مرجع تقلید را محاسبه نکرده بود و حضرت امام راحل ارتش شاهنشاهی را به ارتش الهی مبدل کرد و به ارتش انسجام و وحدت بخشید.

وی با عنوان اینکه حضرت امام راحل با شناخت دقیق جوانان را به نبرد با دشمن فرستاد، گفت: دیدگاه و رویکرد الهی سبب پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس شده است.

سردار ملکی گفت: حضرت امام راحل جنگ را رهبری کرد و با بسیج همه مردم از جمله زنان و حماسه آفرینی، قدرت های استکباری را شکست داد و زنان فرزندان و تک پسر و تک فرزند خود را برای نبرد حق علیه باطل بدرقه کردند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن در محاسبات خود بسیج و سپاه را لحاظ نکرده بود، گفت: بسیج و سپاه با پشتیبانی ارتش، کربل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ دفاع مقدس نشات گرفته از عاشورا و اربعین حسینی است

فرهنگ دفاع مقدس نشات گرفته از عاشورا و اربعین حسینی است