مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 08:502021-09-24سياسي

برپایی موکب اتوبوسرانی به مناسبت اربعین از فردا


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در آستانه اربعین حسینی از اجرای برنامه های این شرکت در سوگ حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) از جمله برپایی موکب به مناسبت اربعین خبر داد.

- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در آستانه اربعین حسینی از اجرای برنامه های این شرکت در سوگ حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) از جمله برپایی موکب به مناسبت اربعین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود ترفع با اعلام اینکه شرکت واحد در سال های اخیر توفیق خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) در ایام اربعین و جابه جایی آنها را به عهده داشته است، افزود: امسال با توجه به محدودیت های ناشی از شرایط کرونا، توفیق خدمت به جمعیت عظیم راهپیمایان کربلا را نداریم.

وی با اشاره به اینکه به همین دلیل سعی کرده ایم تا ارادت خود را به سالار و سرور شهیدان ابراز و ارتباط خود را با دلدادگان آن حضرت حفظ کنیم، اظهارکرد: به این منظور، شرکت واحد امسال برای اولین بار، نسبت به برپایی موکب حسینی برای حضور شهروندان عزادار از جمله جاماندگان کربلا اقدام کرده است.

ترفع با بیان اینکه موکب شرکت واحد در قالب فضایی آیینی و تلفیقی در مجاورت نمایشگاهی به مناسبت سالگرد دفاع مقدس تدارک دیده شده است، تصریح کرد: این موکب روز شنبه سوم مهرماه آغاز به کار می کند و به مدت 10 شب به فعالیت خود ادامه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی موکب اتوبوسرانی به مناسبت اربعین از فردا

برپایی موکب اتوبوسرانی به مناسبت اربعین از فردا