مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 07:302021-09-24سياسي

بزرگترین کارها در دفاع مقدس با کمترین امکانات و تجهیزات انجام شد


مسئول اطلاعات عملیات لشکر محمدرسول الله (ص) گفت: بزرگترین کارها در دفاع مقدس با کمترین امکانات و تجهیزات توسط رزمندگان شجاع اسلام انجام شد.

- ، نمایشگاه فصل سرخ در قالب 12 غرفه به مناسبت بزرگداشت اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس در مزار شهدای گمنام بندر دیر گشایش یافت.

مسئول اطلاعات عملیات لشکر محمدرسول الله (ص) و از فرماندهان و جانبازان دفاع مقدس صبح جمعه در آیین افتتاح نمایشگاه فصل سرخ به مناسبت بزرگداشت اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس در مزار شهدای گمنام بندر دیر، اظهار داشت: در جنگ تحمیلی همه دنیای استکبار یک طرف و ایران اسلامی طرف دیگر بود.

سردار رضا غزلی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اسم های مختلفی برای جامه عمل پوشاندن به منافع استکبار جهانی در مقابل ما ایستادند اما راه به جایی نبردند.

وی ادامه داد: پیش بینی آمریکایی ها نابودی انقلاب بعد از شش ماه بود اما اکنون بیش از 40 سال از آن شش ماه می گذرد و آنها خواب تسلط بر ایران را می بینند.

این فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه ابرقدرت های دنیا پیشرفته ترین هواپیماها و تانک ها و ادوات جنگی را در اختیار صدام گذاشتند، گفت: هنر خلبانان و رزمندگان ما این بود که با کمترین امکانات با دشمن جنگیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین کارها در دفاع مقدس با کمترین امکانات و تجهیزات انجام شد

بزرگترین کارها در دفاع مقدس با کمترین امکانات و تجهیزات انجام شد