مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 07:202021-09-24اقتصادي

افزایش 60 درصدی ظرفیت آب شهرک چرمشهر و سالاریه


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت: در سال جدید با افزایش ظرفیت آب سالاریه و چرمشهر، میزان ظرفیت آب در این شهرک به 60 درصد افزایش پیدا کرد.

- صابر پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در ورامین، تامین آب پایدار شهرک های صنعتی را اصلی ترین اولویت متولیان صنعتی دانست و اظهار کرد: شهرک صنعتی سالاریه در سال گذشته از کمبود آب رنج می برد که خوشبختانه در سال جدید موفق به افزودن 45 لیتر بر ثانیه در ظرفیت آب این شهرک شدیم که موجب شد 60 درصد ظرفیت آب شهرک سالاریه افزایش یابد.

وی با اشاره به عدم کمبود آب در شهرک صنعتی چرمشهر و سالاریه، گفت: بحمدالله در پاییز امسال هیچ گونه کمبود آب در این شهرک ها وجود نخواهد داشت و واحد های صنعتی با تمام ظرفیت نیروی انسانی خویش مشغول به کار هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران ضمن اشاره به بهسازی موتور دوم تصفیه خانه چرمشهر و سالاریه که در دستور کار قرار گرفته است، افزود: پیامانکار این طرح در مرحله انتخاب به سر می برد، امید است بتوانیم تا پایان سال ظرفیت مناسبی از این تصفیه خانه را مورد استفاده قرار دهیم.

پرنیان بیان کرد: از متولیان واحد های صنعتی انتظار می رود، در خصوص پیش تصفیه واحدهای خود و استانداردهای فاضلاب تصفیه خانه نهایت همکاری را بعم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 60 درصدی ظرفیت آب شهرک چرمشهر و سالاریه

افزایش 60 درصدی ظرفیت آب شهرک چرمشهر و سالاریه