مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 07:102021-09-24سياسي

تحصیل حدود 8 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگران در دانشگاه پیام نور


معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور پذیرای 7 هزار و980 دانشجو از خانواده شهدا و ایثارگر است که باید مورد حمایت ویژه باشند.

- به نقل از دانشگاه پیام نور، محمد هادی امین ناجی اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یادآور تمام نیک مردی و جوانمردی است که یادکردن از آن ایام وظیفه ای همگانی و همه زمانی است و برگزاری کنگره شهدای دانشجویی دانشگاه پیام نور نیز در همین راستا صورت می گیرد.

وی افزود: ویژگی های بیش از 2 هزار و 900 روز دفاع از ایران و اسلام و مرز و ایمان در همگان نهادینه شده است و هر ساله باید برای گرامیداشت یاد شهیدان که که نماینده و نمایانگر رشادت و دلیرمردی آنان است، اهتمام و عزمی جدی داشته باشیم.

امین ناجی ادامه داد: مجریان و میزبانان زیادی برای برگزاری کنگره شهدای دانشجویی دانشگاه پیام نور در بوشهر تلاش کردند که در این راستا به یکایک آنهایی که در بوشهر و عرصه ملی وظیفه خود را در دانشگاه پیام نور، بنیاد شهید و وزارت علوم نقش آفرینی کردند باید دست مریزاد گفت.

وی با عنوان اینکه رویدادهای مهم و متعدد فرهنگی، قرآنی، مذهبی، فرهنگی هنری و ایثارگری در دانشگاه پیام نور با گستره ملی و بین المللی برگزار می شود افزود یکی از این رویدادهای بزرگ کنگره شهدای دانشگاه پیام نور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل حدود 8 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگران در دانشگاه پیام نور

تحصیل حدود 8 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگران در دانشگاه پیام نور