مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 07:002021-09-24اجتماعي

بررسی زمین خواری گسترده جنوب مشهد در مجلس


رییس فراکسیون محیط زیست مجلس ضمن بازدید از جنوب مشهد و ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید کرد: فراکسیون محیط زیست مجلس موضوع این زمین خواری گسترده را بررسی می کند.

- رییس فراکسیون محیط زیست مجلس ضمن بازدید از جنوب مشهد و ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید کرد: فراکسیون محیط زیست مجلس موضوع این زمین خواری گسترده را بررسی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سمیه رفیعی در این بازدید با اشاره به احداث تصفیه خانه سپتاژ مشهد در راستای ساماندهی رودخانه کشف رود بعنوان یک اقدام مناسب تاکید کرد: بر اساس آمارها روزانه بیش از 300 تانکر حامل فاضلاب در کشف رود تخلیه می شود که این روند باید سریعا متوقف شود.

وی افزود: شروع طرح احداث تصفیه خانه سپتاژ با ظرفیت روزانه 3000 متر مکعب، اقدام شایسته ای است و امیدوارم با افتتاح آن در سال جاری، گام مهمی در کاهش آلودگی و احیای رودخانه کشف رود برداشته شود.

رفیعی گفت: با همه اقدامات صورت گرفته، حدود 10 درصد آب مصرفی شهر مشهد صرف آبیاری فضای سبز می گردد که باید با اجرای طرح های کاشت گونه های گیاهی با نیاز آبی کم، محدودسازی چمن کاری و استفاده از پساب تصفیه شده، مصرف آب در این بخش را به حداقل رساند.

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس با بیان این که طبق آمارهای اعلام شده، مشهد روزانه نیازمند تصفیه حدود 550 هزار متر مکعب فاضلاب است، گفت: ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی زمین خواری گسترده جنوب مشهد در مجلس

بررسی زمین خواری گسترده جنوب مشهد در مجلس