مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مهر 1400 ساعت 06:502021-09-24اقتصادي

مالیات بر ارزش افزوده صادرات مسترد می شود


­رییس کنفدراسیون صادرات ایران گفت: با پیگیری های صورت گرفته از سوی این کنفدراسیون، استرداد مالیات بر ارزش افزوده صادرکنندگان مرتبط با صادرات فصل زمستان سال 1399 به سرانجام رسید.

- به نقل از صدا و سیما، محمد لاهوتی افزود: پیرو اعتراضات صورت گرفته از سوی صادرکنندگان مبنی بر عدم استرداد مالیات بر ارزش افزوده صادرات سال 1399 و نیمه اول سال 1400 و پیگیری های صورت گرفته از سوی کنفدراسیون صادرات ایران و تعامل صورت گرفته از سوی سازمان امور مالیاتی، سامانه جامع تجارت و وزارت ارتباطات، مشکل استرداد مالیات بر ارزش افزوده صادرکنندگان مربوط به فصل زمستان سال 1399 رفع شد.

وی اضافه کرد: بر این اساس، استرداد مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان سال 1399 صادرکنندگان ظرف یک هفته آینده از سوی تمامی حوزه های مالیاتی انجام خواهد شد.

لاهوتی گفت: موضوع استرداد مالیات بر ارزش افزوده مربوط به سال 1400 صادرکنندگان به دلیل ابهام در ابلاغیه بودجه سال 1400، در شرایط کنونی قابل استرداد نیست که به این منظور، کنفدراسیون صادرات ایران، این موضوع را تا رفع کامل مشکل، پیگیری خواهد کرد.

وی افزود: مطابق با بخشنامه های صادر شده از سوی دولت و بانک مرکزی، استرداد مالیات بر ارزش افزوده صادرات، صرفا مربوط به آن دسته از صادرکنندگانی خواهد بود که مطابق با مهلت زمانی تعیین ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات بر ارزش افزوده صادرات مسترد می شود

مالیات بر ارزش افزوده صادرات مسترد می شود