مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 21:552021-09-23فرهنگي

از بین رفتن بسیاری از خاطرات جنگ


مهدی رسولی با تأکید بر اهمیت ثبت خاطرات رزمندگان می گوید: بسیاری از اعضای خانواده نسل جنگ و افرادی که با موضوع جنگ درگیر بوده اند، در حالِ حذفِ از جامعه هستند و متاسفانه بسیاری از خاطراتِ شفاهی و کتبی آن ها نیز در حالِ از بین رفتن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کلاغ پر نوشته مهدی رسولی هفت داستان کوتاه درباره دفاع مقدس را برای مخاطبان گروه سنی بزرگسال روایت می کند که نویسنده به نقش محوری خانواده رزمندگان در جنگ پرداخته و تاثیر جنگ در خانواده و وضعیتِ روحی و معیشتِ آن را مورد بررسی قرار داده تا مفهوم زندگی را از تقابلِ آن با مرگ بیرون بکشد.

تم این اثر تاثیراتِ فقدان یکی از اعضای خانواده در سال های پس از جنگ است.

کلاغ پر که تاکنون برنده جایزه بهترین داستان کوتاهِ جشنواره حبیب غنی پور و برنده دوسالانه دفاع مقدس از طرف بنیاد شهید بوده، بنا بر اعلام ناشر آماده چاپ سوم است.

با نویسنده کتاب کلاغ پر که توسط انتشارات به نشر منتشر شده است، به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت وگویی انجام شده که در ادامه می آید: دفاع مقدس طی سال های گذشته دستمایه آثار مکتوب بسیاری بوده، از نظر شما وجه تمایز کلاغ پر با دیگر آثار مرتبط چیست؟ نویسنده نمی تواند خود را ضمیمه کتاب کند و این وجه تمایز را باید مخاطب خودش تشخیص بدهد اما اگر کسی دوستانه این سوال را از من بپرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بین رفتن بسیاری از خاطرات جنگ

از بین رفتن بسیاری از خاطرات جنگ