مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 18:552021-09-23سياسي

تجلیل از مقام سرباز توسط سپاه ناحیه کهگیلویه


به مناسبت یکم مهرماه دومین روز از هفته دفاع مقدس که به نام روز سرباز نام گذاری شده در سپاه ناحیه کهگیلویه از مقام سرباز تجلیل به عمل آمد.

- در این برنامه فرهنگی که با حضور تمامی سربازان سپاه ناحیه کهگیلویه در جوار امامزاده شاه همزه از توابع بخش سرفاریاب شهرستان چرام برگزار گردید سرهنگ محقق زاده فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه اظهار کرد: سربازان در دوران دفاع مقدس حضور پررنگی داشتند و شهدای زیادی را نیز در این راه تحویل انقلاب ،اسلام و ایران دادند.

وی با تاسی از کلام امام (ع) که سربازان به فرمان خدا برای مردم همانند دژها و قلعه های محکم هستند و زینت و آراستگی حاکمان و عزت و ارجمندی دین و راههای امن و آسایش برای رهروان اند و جز با بودن سربازان ملت پایدار و ایمن نمی مانند جایگاه سرباز را بسیار مهم و حساس دانست و بیان کرد: ما به سربازانی که از آسایش و راحتی خود گذشتند تا دیگران ومردم ایران آرامش ،اسایش وامنیت داشته باشند افتخار میکنیم.

محقق زاده گفت: شما سربازان و جوانان آینده سازان انقلاب اسلامی هستید دوران سربازی دوران کوتاهی هست تا جوانان ایران اسلامی برای انجام نقش مثبت و سازنده در بخش های فردی و اجتماعی ونیز کارگروهی آمادگی لازم را در خود به وجود آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از مقام سرباز توسط سپاه ناحیه کهگیلویه

تجلیل از مقام سرباز توسط سپاه ناحیه کهگیلویه