مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 15:452021-09-23سياسي

بهره برداری از 10 واحد خانه محروم در شهرستان ساری


فرمانده بسیج ناحیه مقاومت ساری با اشاره به برگزاری بیش از 300 برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ساری گفت: بهره برداری از 10 واحد خانه محروم در شهرستان ساری یکی از برنامه های مهم در راستای محرومیت زدایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدابراهیم شریفی در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته دفاع مقدس با اعلام اینکه کشور ما آغاز کننده جنگ نبوده است، اظهار کرد: رژیم بعث به واسطه حمایت غرب و شرق آن زمان جنگ را به ما تحمیل کرد و دلیل آنها این بود که انقلاب اسلامی ایران را مانع بزرگی برای اهداف از پیش تعیین شده خودشان می دانستند.

فرمانده جدی مورد هجمه جدی فرهنگی و اجتماعی قرار دارند،کشور ما بسیار جوان است و در مقابل هجمه ها نیز گسترش پیدا کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساری با بیان اینکه بیش از 300 برنامه ها در سطح حوزه و پایگاه ها پیش بینی شده است، اضافه کرد: برنامه ها در سطح حوزه ها و پایگاه ها مقاومت که به صورت مسجدمحور است پیگیری می شود که این برنامه ها شامل افتتاح 10 واحد منزل مسکونی محرومان را در دستور کار داریم که حدود 200 میلیارد ریال برای این واحدها اعتبار اختصاص پیدا کرده است.

شریفی به اهدا 2 هزار 700 لوازم دانش آموزی در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: این طرح با همکاری مسؤولان دانش آموزی در سطح آموزش و پرورش شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 10 واحد خانه محروم در شهرستان ساری

بهره برداری از 10 واحد خانه محروم در شهرستان ساری