مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 14:052021-09-23ورزشي

ستاد کرونا: 10 هزار نفر تماشاگر بازی ایران و کره جنوبی در 20 مهر


حدود 10 هزار تماشاگر را در نظر گرفتیم تا هم بتوانیم فاصله اجتماعی را رعایت کنیم و هم از هواداران فوتبال می خواهیم پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک را جدی بگیرند تا بتوانیم به اهداف خود دست یابیم.

- سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا: حدود 10 هزار تماشاگر را در نظر گرفتیم تا هم بتوانیم فاصله اجتماعی را رعایت کنیم و هم از هواداران فوتبال می خواهیم پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک را جدی بگیرند تا بتوانیم به اهداف خود دست یابیم.

سخنگوی ستاد کرونا گفت: در حال بررسی هستیم و این احتمال وجود دارد تعدادی از هواداران فوتبال بتوانند در بازی ایران و کره حاضر شده و از نزدیک این دیدار را تماشا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علیرضا رییسی افزود: این امکان وجود دارد که حدود 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزای و از نزدیک دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال را تماشا کنند.

وی ادامه داد: این بازی همانطور که اعلام شده 20 مهرماه و ساعت 20 برگزار خواهد شد و در حال بررسی هستیم تا شرایط حضور 10 هزار هوادار فوتبال را در استادیوم فراهم کنیم.

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا خاطر نشان کرد: اگر این مساله محقق شود تماشاگرانی می توانند وارد استادیوم شوند که دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده باشند تا مشکلی به وجود نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد کرونا: 10 هزار نفر تماشاگر بازی ایران و کره جنوبی در 20 مهر

ستاد کرونا: 10 هزار نفر تماشاگر بازی ایران و کره جنوبی در 20 مهر