مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 13:402021-09-23بين الملل

کرملین: در کنگره آمریکا افراد بسیاری هستند که روسیه را دوست ندارند


سخنگوی کرملین امروز (پنج شنبه) اعلام کرد، کرملین نشست قریب الوقوع گروه 20 را امری بسیار مهم می داند اما هنوز هیچ تصمیمی درباره حضور رییس جمهوری روسیه در این رویداد اتخاذ نشده است.

- سخنگوی کرملین امروز (پنج شنبه) اعلام کرد، کرملین نشست قریب الوقوع گروه 20 را امری بسیار مهم می داند اما هنوز هیچ تصمیمی درباره حضور رییس جمهوری روسیه در این رویداد اتخاذ نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین به خبرنگاران گفت: هنوز هیچ تصمیمی اتخاذ نشده است.

نشست قریب الوقوع گروه 20 رویدادی بسیار مهم است اما هنوز تصمیم درخصوص حضور ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه در این رویداد اتخاذ نشده است.

وی افزود: به خاطر پاندمی کرونا، چنین تصمیماتی نزدیک به تاریخ رویداد اتخاذ می شوند چرا که لازم است سطح پاندمی کرونا در روسیه و ایتالیا مد نظر قرار گیرد.

پسکوف در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: پوتین و وولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین هنگامی که هر دو آمادگی داشته باشند و بدانند که درباره چه موضوعاتی می خواهند صحبت کنند، با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

پسکوف همچنین گفت: ایده های اعضای کنگره آمریکا درباره اعمال تحریم های جدید علیه مقامات روس یک تمرین پارلمانی است و نهایی شدن آن زمان زیادی می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: در کنگره آمریکا افراد بسیاری هستند که روسیه را دوست ندارند

کرملین: در کنگره آمریکا افراد بسیاری هستند که روسیه را دوست ندارند