مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 12:452021-09-23بين الملل

نگرانی مقامات عراقی از تلاش داعش برای سازماندهی خود


تروریست های داعش از ابتدای ماه جاری میلادی در چندین عملیات تروریستی، 45 عراقی را کشته و زخمی کرده اند، مقامات امنیتی عراقی از بازسازی نسبی این گروهک خبر می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تروریست های داعش در ماههای گذشته به فعالیت های خود در عراق افزوده اند و میزان خبرها از عملیات های تروریستی در شهرهای مختلف این کشور افزایش یافته است؛ از این رو مقامات عراقی از میانه ماه آگوست، تلاش دارند تا اطلاعات خود را از بقایا و مخفیگاه های داعش در این کشور به روزرسانی کنند.

به نوشته وبگاه هفتگی ادامه دارد.

اما در این میان، حامیان حضور اشغالگران آمریکایی در عراق، تلاش دارند با بهانه قرار دادن افزایش حملات تروریست های داعش، بر طبل مخالفت با خروج نظامیان آمریکایی بکوبند.

فرماندهان پیشمرگه کردستان عراق در رأس مخالفان خروج آمریکا از عراق هستند و در این راستا جبار یاور دبیر کل وزارت پیشمرگه مدعی شده است که عراق برای همیشه به حضور آمریکا نیاز دارد و تروریست های داعش آزادانه فعالیت می کنند.

همزمان با افزایش حملات تروریست ها، آمریکایی ها نیز به ادامه حضور خود در عراق در قالب نیروی مستشاری تأکید می کنند،  واین مارتو سخنگوی ائتلاف آمریکایی ضد داعش، روز سه شنبه در صفحه توییتر خود نوشت که این ائتلاف به نقش مستشاری خود در عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی مقامات عراقی از تلاش داعش برای سازماندهی خود

نگرانی مقامات عراقی از تلاش داعش برای سازماندهی خود