مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 12:352021-09-23اجتماعي

سلامت دانش آموزان اولویت نخست آموزش و پرورش کرمانشاه است


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: سلامت دانش آموزان در مدارس و فضای آموزشی اولویت نخست آموزش و پرورش کرمانشاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرای دانش آموزان 12 تا 18 سال در استان کرمانشاه آغاز شده و خانواده های دانش آموزان نیز از ماه های گذشته تزریق واکسن کرونا را آغاز کرده اند.

یزدان پناه با اشاره به اهمیت حضور دانش آموزان کلاس اولی در کلاس های درس، گفت: آموزش حضوری و دیدار چهره به چهره با معلم در فرایند آموزش دانش آموزان کلاس اولی بسیار تأثیرگذار است و سبب تقویت پایه دانش آموزان خواهد شد.

وی بیان کرد: در مدارس روستایی و عشایری از روز شنبه سوم مهر فرایند آموزش با حضور دانش آموزان، معلمان و مدیر مدرسه آغاز می شود و در شهرها و مدارس دارای جمعیت بالای 150 نفر با نظر شورای مدرسه شامل کادر آموزشی و اولیا دانش آموزان تقسیم بندی لازم برای حضور دانش آموزان صورت خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: حضور در مدارس الزامی نیست و دانش آموزان می توانند با دریافت نسخه جدید برنامه آموزش مجازی شاد در کلاس درس حاضر شوند و در نسخه جدید شبکه شاد امکان برقراری ارتباط بین معلم و دانش آموز وجود دارد.

یزدان پناه با اشاره به نحوه فعالیت سرویس مدارس گفت: رانندگان سرویس دانش آموزان باید دارای کارت تزریق واکسن کرونا بوده و تنها مجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت دانش آموزان اولویت نخست آموزش و پرورش کرمانشاه است

سلامت دانش آموزان اولویت نخست آموزش و پرورش کرمانشاه است