مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 12:202021-09-23سياسي

بزرگداشت هفته دفاع مقدس در لندن در حال برگزاری است


مجمع انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا محفل بزرگداشت هفته دفاع مقدس را به مدت هفت شب با حضورشخصیت های برجسته دفاع مقدس به صورت مجازی برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجمع انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا محفل بزرگداشت هفته دفاع مقدس را برگزار می کند.

از شامگاه دیروز چهارشنبه 22 سپتامبر، 31 شهریور به مدت 7 شب بزرگداشتی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، از سوی مجمع انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا برگزار شد.

این مراسم به وقت لندن در ساعت 19 و به وقت اروپای مرکزی در ساعت 20 در ساعت 21 به وقت مسکو و در ساعت 21:30 به وقت تهران برگزار می شود.

این مراسم با حضور شخصیت های برجسته ای در حوزه دفاع مقدس از جمله محمود معلمی معاون اسبق دفتر سیاسی سپاه و از یادگاران دفاع مقدس، حجت الاسلام سید محسن ذوالفقاری جانباز و یادگار دفاع مقدس و از راویان دفاع مقدس، حجت الاسلام محمدحسن مویدی قمی فرزند شهید آیت الله مویدی زاده قمی و یادگار دفاع مقدس، سید عبدالله متولیان استاد دانشگاه و یادگار دفاع مقدس و تحلیلگر سیاسی، محسن خسروی یادگار دفاع مقدس، جانباز و راوی دفاع مقدس، از هم رزمان شهدا و فرماندهان بزرگ دفاع مقدس همچون شهید همت و حاج احمد متوسلیان، محمد حسن دهقانی تحلیلگر سیاسی ، مرتضی اختر دانش یادگار دفاع مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت هفته دفاع مقدس در لندن در حال برگزاری است

بزرگداشت هفته دفاع مقدس در لندن در حال برگزاری است