مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 11:402021-09-23اقتصادي

مصلایی که تا اطلاع ثانوی در آن نماز جمعه برپا نمی شود


مصلی سلمان فارسی شهر جدید اندیشه از این هفته دیگر پذیرای نمازگزاران جمعه نخواهد بود و به عنوان دومین مرکز واکسیناسیون عمومی اندیشه با ظرفیت تزریق روزانه 5 هزار دوز واکسن به فعالیت می پردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، سیزدهمین مرکز واکسیناسیون تجمیعی شهرستان شهریار و دومین مرکز در شهر جدید اندیشه امروز با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در مسجد و مصلی سلمان فارسی شهر اندیشه واقع در بازار بزرگ ایرانی اسلامی فاز 4 افتتاح و آغاز به کار کرد.

این محل که تا هفته گذشته به عنوان مصلی نماز جمعه شهر جدید اندیشه پذیرای مردم بود، از امروز به عنوان دومین مرکز واکسیناسیون تجمیعی شهر اندیشه با ظرفیت تزریق روزانه حدود 5 هزار دوز واکسن از ساعت 8 صبح الی 19 فعالیت خواهد داشت.

حجت الاسلام حسن باباییان امام جمعه شهر اندیشه نیز در این باره اظهار کرد: واکسیناسیون عمومی امری لازم است و برای کنترل این بلای خانمان گیر بایستی تمامی امور بهداشتی لحاظ شود که در همین خصوص نیز مقام معظم رهبری پا به میدان گذاشت و خود را در ملا عام با استفاده از واکسن ایرانی واکسینه کرد.

وی گفت: در شهر اندیشه نیز این امر در سالن ورزشی ایثار صورت می گیرد که به دلیل کمبود فضا تجمعاتی صورت می گرفت که باعث اذیت مردم بود و به شبکه بهداشت شهرستان اعلام کردیم که یک مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصلایی که تا اطلاع ثانوی در آن نماز جمعه برپا نمی شود

مصلایی که تا اطلاع ثانوی در آن نماز جمعه برپا نمی شود