مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 10:452021-09-23سياسي

افتتاح کارگاه شمیم خدمت در روستای «ننله» سنندج


همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس، کارگاه صنایع دستی شمیم خدمت با حضور مسئولین استانی در روستای «ننله» شهرستان سنندج افتتاح شد.

- ، مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان در این مراسم اظهار کرد: از محل موقوفات استان بیش از 400 میلیون ریال جهت تجهیز کارگاه خیاطی مرکز شمیم خدمت هزینه شده که زمینه لازم برای اشتغالزایی 21 بانوی سرپرست خانواده را در این مرکز فراهم آورده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد کاروند خاطر نشان کرد: این مرکز با همکاری آموزش و پرورش و سایر نهادهای دولتی آماده و مجهز شده و بزودی کارگاه خیاطی و صنایع دستی نیز از محل موقوفات تجهیز و شروع به کار خواهد کرد.

مدیر کل اوقاف کردستان با تقدیر از مؤسسه خیریه روستای ننله خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم با آموزش، توانمندسازی و افزایش دانش و مهارت افراد زمینه راه اندازی کسب و کارهای خانگی، ایجاد درآمد پایدار و در نتیجه رونق اقتصادی و معیشتی خانواده های نیازمند ساکن در این منطقه را فراهم کنیم.

تلاش های اداره اوقاف در راستای محرومیت زدایی و حمایت از تولید قابل تقدیر است محسن فتحی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران نیز در این افتتاحیه نقش موقوفات را در محرومیت زدایی و حمایت از تولید بسیار تأثیر گذار دانست و گفت: خوشبختانه اداره اوقاف و امور خیریه کردستان به خوبی نقش خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کارگاه شمیم خدمت در روستای «ننله» سنندج

افتتاح کارگاه شمیم خدمت در روستای «ننله» سنندج