مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 10:112021-09-23سياسي

لزوم استفاده ازمحصولات بومی در پروژه های عمرانی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بر لزوم استفاده دستگاه های اجرایی از تولیدات استان در اجرای پروژه های عمرانی تأکید کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد فرهادی ظهر امروز در جلسه شورای فنی خراسان جنوبی، اظهار داشت: قرار نیست آلودگی های واحدهای تولیدی برای شهروندان باشد اما از تولیدات مرغوب این کارخانجات بهره ای نداشته باشند.

وی بیان داشت: واحدهای تولیدی مکلفند در قبال مسئولیت اجتماعی شان، تولیداتی با کیفیت مطلوب را در اختیار شهروندان قرار دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جوبی ضمن قدردانی از تلاش تولیدکنندگان در ایجاد زمینه های اشتغال در استان، گفت: قرار نیست ما همیشه پاسخگوی مطالبات تولیدکنندگان باشیم بلکه آن ها هم باید پاسخگوی درخواست های ما و شهروندان باشند.

فرهادی ادامه داد: این موضوع قابل قبول نیست که ما برای اجرای پروژه های داخل استان، کاشی و سرامیک باکیفیت را از دیگر مناطق و با تحمیل هزینه های سنگین تهیه کنیم در حالی که شرایط برای تولید این محصول در منطقه فراهم است.

وی متذکر شد: تولیدکنندگان استان اگر توجیه شوند و از پیامدهای این اتفاق مطلع گردند بدون تردید همراهی و نسبت به عرضه محصولات درجه یک خود در بازار استان نیز اقدام خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده ازمحصولات بومی در پروژه های عمرانی

لزوم استفاده ازمحصولات بومی در پروژه های عمرانی