مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 10:112021-09-23سياسي

نمایشگاه سراسری کارتون و کاریکاتور «حجاب وعفاف» در سنندج افتتاح شد


با حضور جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستا ، رییس حوزه هنری استان و رییس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان، نمایشگاه سراسری کارتون و کاریکاتور«حجاب وعفاف» به مناسبت هفته دفاع مقدس در گالری سوره پردیس سینمایی مهر سنندج افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ظهر امروز 1400 همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس نمایشگاهی از آثار هنرمندان کارتونیست کشور در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج با حضور جمعی از مسئولین وهنرمندان افتتاح و در معرض بازدید علاقه مندان قرارگرفت.

سردار علیرضا مدنی جانشین سپاه بیت المقدس استان کردستان پس از بازدید از این نمایشگاه در سخنانی هنر متعهد را از دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس در ایران دانست و گفت: هنری ماندگار است که بتواند متعهدانه بازتاب مسائل مهم جامعه باشد.

وی توجه به  حجاب و عفاف در جامعه را از مهمترین موضوعات عنوان کرد و ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف شهدای انقلاب حفظ حریم و پاسداری از ارزش های اسلامی بوده که در این نمایشگاه هنرمندان، متعهدانه در قالب هنر کارتون و کاریکاتور این دغدغه عمومی جامعه را منعکس کرده اند.

وی با قدردانی از سازمان بسیح هنرمندان و درگیر خود کرده و تلنگری است نسبت به ضرورت هوشیاری در خصوص این موضوع و پاسداری از حریم اجتماعی که باید مورد توجه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه سراسری کارتون و کاریکاتور «حجاب وعفاف» در سنندج افتتاح شد

نمایشگاه سراسری کارتون و کاریکاتور «حجاب وعفاف» در سنندج افتتاح شد