مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 10:052021-09-23سياسي

هفت خان سفر به کربلا/سیل بازماندگان در سایه بی تدبیری ها


شرایط سفر به کربلا امسال متفاوت بود، بخشی از مردم واکسن زده بودند و منتظر بازگشایی مرزها بودند و بخشی دیگر انتظار داشتند با رعایت پروتکل ها و در سفری کوتاه قدمی در مسیر زیارت بردارند غافل از اینکه به دلیل بی برنامگی ها زیارت امسال با مصائب زیادی مواجه شد.

- هله ابزوار ابوسجاد به نوای مورد علاقه ایرانی ها در اربعین بر عشاق اباعبدالله سخت گذشت و سال گذشته توفیق زیارت نصیب نشد .

امسال اما شرایط متفاوت بود، بخشی از مردم واکسن زده بودند و منتظر بازگشایی مرزها بودند و بخشی دیگر انتظار داشتند با رعایت پروتکل ها و در سفری کوتاه قدمی در مسیر زیارت بردارند و با رفع عطش بندگی به خانه بازگردند، غافل از اینکه به دلیل بی برنامگی ها زیارت امسال با مصائب زیادی مواجه شد.

سیل بازماندگان در ابتدا اعلام شد که دولت عراق به دلیل شیوع کرونا از هر کشور خارجی فقط پنج هزار نفر راهی عتبات شوند اما مسئولان ایرانی اعلام کردند که تعداد زائران به 30 هزار نفر و در روزهای اخیر اجازه ورود 60 هزار ایرانی به خاک عراق برای زیارت اربعین را دریافت کرده اند.

با این وجود عراقی ها پیش شرط تزریق دو دز واکسن را تعیین کردند تا عملا بخش زیادی از مشتاقان زیارت، از این سفر معنوی باز بمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت خان سفر به کربلا/سیل بازماندگان در سایه بی تدبیری ها

هفت خان سفر به کربلا/سیل بازماندگان در سایه بی تدبیری ها