مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 09:552021-09-23سياسي

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نقش مهمی در پیشرفت اراک داشته است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با تلاش جهادی و روحیه انقلابی و پشتکار شبانه روزی در طی 6 سال گذشته با اجرای پروژه های کلان و مهم شهر اراک نقش مهمی در حرکت جهشی این شهر به سمت پیشرفت داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی ظهر امروز در جمع مدیران و کارکنان در طی سالیان گذشته به وضوح نشان داده که علیرغم همه مشکلات هیچ مانعی نمی تواند جلوی همت و حرکت شتابنده مردان سازندگی و جهادی که عزم و اراده آنها برای قوی شدن ایران اسلامی در میدان است، برای آبادانی و پیشرفت کشور را بگیرد.

وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با الگوگیری از فرهنگ دفاع مقدس و محوریت روحیه جهادی و انقلابی شعار ما می توانیم را به بهترین شکل ممکن محقق ساخت.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: امروز قرارگاه خاتم الانبیاء به یک مجموعه تخصصی، مجرب، زبده و توانمند برای اجرای پروژه های ملی در گرایش های مختلف تبدیل شده و عملکرد قرارگاه در همه بخش ها درخشان است.

کریمی بیان داشت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با تلاش جهادی و روحیه انقلابی و پشتکار شبانه روزی در طی 6 سال گذشته در اجرای پروژه های کلان و مهم شهر اراک علاوه بر اینکه نقش مهمی در حرکت جهشی شهر اراک به سمت پیشرفت داشته توانسته با پرورش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نقش مهمی در پیشرفت اراک داشته است

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نقش مهمی در پیشرفت اراک داشته است