مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 09:252021-09-23پزشكي

واکسیناسیون 58 درصدی گروه هدف در همدان/ فعالیت 200 تیم واکسیناسیون


رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان از واکسیناسیون 58 درصدی گروه هدف علیه بیماری کرونا در همدان خبر داد و گفت: 200 تیم واکسیناسیون در این شهرستان فعالیت دارند.

- محمد خیراندیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به واکسیناسیون کرونا در جمعیت بالای 18 سال در همدان اظهار کرد: تسهیل روند اجرایی برنامه در راستای تکریم ارباب رجوع و ارتقای پوشش واکسیناسیون مورد توجه ماست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر علاوه بر 7 پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در همدان، تزریق واکسن در 20 مرکز خدمات جامع سلامت شهری و 18 مرکز روستایی انجام می شود گفت: با فعالیت 200 تیم واکسیناسیون، روزانه بیش از 13 هزار دز واکسن در این شهرستان تزریق می شود.

رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: برای دسترسی بهتر  افرادیکه در طول روز به دلایلی نظیر اشتغال، شرایط مراجعه به پایگاه های واکسیناسیون را ندارند، شیفت شب در تالار قرآن راه اندازی شده است.

وی عنوان کرد: فعالیت این مرکز از ساعت 19 تا 24 است و افراد می توتنند در این ساعات نیز با ثبت در سامانه و دریافت پیامک مراجعه کنند.

خیراندیش با بیان اینکه تا 30 شهریور ماه 58 درصد گروه هدف، نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند تصریح کرد: این میزان بیش از 268هزار دز در نوبت اول و بیش از 130 هزار دز نیز در نوبت دوم را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 58 درصدی گروه هدف در همدان/ فعالیت 200 تیم واکسیناسیون

واکسیناسیون 58 درصدی گروه هدف در همدان/ فعالیت 200 تیم واکسیناسیون